Followers

Islamic Widget

Sabtu, 13 November 2010

status facebook..bla..bla..bla..

Kadang-kadang tergelak tengok 'sebahagian' status luahan si wanita kepada teman lelakinya. Antaranya; "dia tinggalkan aku...". "Knp dia mainkan aku?. "Aku tak boleh hidup tanpanya." dan sebagainya.. Kehidupan mereka seolah-olah untuk teman lelaki mereka. Berdoa, berharap dan bertawakal pada teman lelaki mereka. Aduhaii, kehancuran umat, kehancuran umat..semoga Allah pelihara kita

BISMILLAHIRROHMANIRRAHIM,

SALAM WBT...

kali posting blog dari pendapat ana sendiri...

ermmm..mesti kalian semua pernah dengar kalau haiwan2 ada facebook kan? mesti kecoh dunia facebook, ini pula manusia, bila yahudi menggunakan kepakaran, kebijaksaan dengan mencipta sistem yang mereka nak gunakan sebagai pangkalan data, yang ana pernah dengar dulu untuk mencari IMAM MAHDI, bila target dikesan akan terus dibunuh,kononnya,supaya tuhan ILLUMINATI mereka termasuk sekutu mereka freemason sendiri,tidak akan dibunuh dan dapatlah mereka hidup aman,dengan kemewahan dunia dengan pendapat inilah syurgawi dunia mereka,menjadikan kita sebagai orang bawahan memberi keuntungan kepada mereka,itulah konsep dunia kapitalis yang mereka ciptakan,untuk maklumat lanjut anda boleh saja search dalam internet seperti brokapak,free ur mind dan sebagainya, yg sentiasa cuba berjuang m'gupas dan membongkar kerja2 dalam diam anti-christ dan Islam sndiri..

haa..b'balik pada isu kita..isu apa ek? haa isu status facebook..xsalah nak letakkan apa saja pada status tu contoh :

"saya dah makan"
"hari ini mak saya masak mee goreng,siap ada pulut panggang my favourite menu"

tapi jangan sampai mewujudkan sentimen yang tidak sepatutnya,t'masuk yang m'aibkan diri sendiri

kadang2 ana pun rasa lawak jgk bila baca, bagi untuk tujuan dakwah teramatlah dialu2kan..

apa2 pun ana katakan disini, "PEACE NO WARS!"..pandai2 la guna dan manfaatkan facebook sebaik2 mungkin..

dan disini, ana tak bermaksud nk cerobohi hak privasi anda, mungkin ana pun 2 kali 5 = 10.. jadi pe2 pun ana katakan disini, t'kena pada hidung ana yg kembang "perasan comel" ini..wallahualam..

~memandangkan sekarang isu tentang puak2 terbabit,so ana terkisah,coz ana pun join melahirkan rasa tidak puas hati juga~
p/s: selamat melahirkan rasa tak puas hati anda pada sesuatu yg tidak adil, ermmm yg lebih teruk terhadap agama sendiri..

wassalam..

Tiada ulasan: