Followers

Islamic Widget

Sabtu, 15 November 2008

KaTa HatiKu...

Kata Hati Aku…
Ini kata hati ku yg ingin aku luahkan…
Mungkin sudah terlewat untuk aku nyatakan apa yang terbuku di hatiku…

Aku kesal dengan gadis-gadis remaja macam aku sekarang…
Masing-masing dengan identiti yang mengelirukan….
Namun begitu,susah untuk aku nyatakan …
Bukan aku memandang sinis,mengutuk kaum hawa kerana aku juga kaum hawa juga..Sedih bilaaku memandang diaorang ni…
Sakit hati mcmnak jerkah,nk tampar, nk flying kick la kt jenis x tentu hala ni..aku tau aku pun bkn la se’perfect’ perempuan muslimah…
tp bergantung la keinginan org 2 nk berubah ke…
bkn aku nk tunjuk aku ni bagus ke pe…tapi just nk gtau pe yg terbuku je…
tp x bermakna la aku yg berstatus pelajar KOLEJ ISLAM ni nk tunjuk lagak…nanti pe plak org kata "dia ni mentang3 la kolej islam ingat bagus ke??? mcm la hebat sgt ntah3 perangai pun 2×5 je,bleh la!!!"So aku tulis just nk gtau je…bkn la nk hina nk kutuk ke…kalau yg terasa 2 jgn la marah…
anggap je ni kenyataan hidup human in modern time…
ISLAM tp BKN ISLAM(X NK LA MACAM 2)Hope yg ‘SIAPA MAKAN CILI TERASA PEDASNYE’ 2 cpt2la berubah…
nanti ke lain hari kita kaum hawa ni yg susah…nukilan aku ni tidak berkaitan sama ada yang hidup atau yang mati…
so terima la seadanya…

"TEPUK DADA TANYA DIRI A.K.A IMAN
""KERANA DIRIMU GADIS SANGAT LA BERHARGA, DAN ENGKAU BAGAI MUTIARA , PERMATA, BERLIAN YANG TIDAK TERNILAI"


Salam akhir kata dari insan bernama Teman ni n selaku HamBA ALLAH swt..

1st from all....

Tiada ulasan: